SDB Zorgt - SDB Digitale Zorg (Karify) > Opdracht niet kunnen inleveren – Incidentdetails

Alle systemen operationeel

SDB Digitale Zorg (Karify) > Opdracht niet kunnen inleveren

Opgelost
Verminderde prestaties
Begon op ongeveer 1 maand geledenDuurde 1 dag

Getroffen

SDB Digitale Zorg

Operationeel van 1:49 PM naar 3:11 PM

SDB Digitale Zorg - Karify

Operationeel van 1:49 PM naar 3:11 PM

Updates
  • Opgelost
    Opgelost

    We hebben een correctie uitgevoerd in onze database waardoor gebruikers, die door de storing geen nieuw terugkerend formulier hebben gekregen, dit formulier alsnog hebben gekregen. Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn.

  • Geïdentificeerd
    Geïdentificeerd

    Op dit moment onderzoeken wij de oorzaak van het probleem waarbij cliënten aangeven dat ze een terugkerende opdracht niet in kunnen leveren. Ze ontvangen op dat moment een foutmelding.

    Onze analyse laat zien dat deze foutmelding voor komt bij opdrachten die tijdens het releasen van de laatste versie van Karify beschikbaar zijn gekomen voor een cliënt. Het gaat om opdrachten die tussen 23-01 16:21 en 24-01 07:58 beschikbaar zijn gekomen. Dit betekent dat het om een beperkte groep opdrachten gaat.

    We hebben het probleem gevonden, en zijn een oplossing aan het onderzoeken. Zodra we een update hebben melden we dat hier.